31. des. 2011

Tanker.

Nå er det bare timer til vi går inn i et nytt år og jeg har ikke et eneste nyttårsforsett :-)
Har vel aldri hatt tro på at ting kan endres over natten. Jeg tar det som kommer og tar det derfra.
Likevel har 2011 gitt meg en stor og verdigfull gave.  Jeg ble bestemor for første gang i november og vil sette mindre viktige ting til side for å kunne besøke gullet og bli kjent med han. 
Jeg har en fantastisk snill mann som fortjener en snill kone. Jeg har hans kjærlighet og den gir meg følelsen av en stor rikdom. Elsker deg, kjære mannen min.

Da er det bare å håpe at alt det andre går bra slik at jeg om et år kan kan skrive om viktige og hyggelige hendelser i 2012.
  
Jeg ønsker så inderlig å få tilbake en venn jeg har hatt hele mitt voksne liv.  Min venn har også andre venner. Noen man kanskje ikke kjenner,eller?

Ikke la andre bestemme hvilke valg du skal ta.  Du er selv ansvarlig for ditt valg og ditt liv.
Godt Nytt År.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar