6. jan. 2012

Godt Nytt År.

Da er vi noen dager ut i det nye året.  I år skal jeg forsøke å få tatt litt mer spennenede bilder av det jeg holder på med.  Blir sååååå misunnelig på alle som er så flinke med spennende og inntagende bilder.  Jeg har en mann som er dyktig på foto og til nå har han tatt de fleste av bildene mine.  Nå skal jeg få tatt bilder selv slik jeg vil ha de.

Nå er jeg i årets strikkemodus :-)  I april/mai er ikke strikkelysten så stor, men jeg er ikke fri for hobbyer,  Ser frem  til å bruke mye tid i hagen og veksthuset.
Vi har også en helårshobby. Hundene våre, Elva, Venice og Yezzie.  De er stort sett med oss over alt og er til stor hygge og glede.  Kunne ikke tenkt meg et liv uten hundene.  At noen trenger meg og har behov for min tilstedeværelse, er en viktig ingrediens i livet mitt.  De er ubetinget glad uansett hvilket humør vi mennesker har.

Kanskje blir det valper i løpet av året.  Det er 18 år siden sist jeg hadde valpekull.  Forholdene har ikke vært til stede for å ha valper, så det har stoppet seg selv.
Overlater ingen ting til tilfeldigheter og derfor gjør jeg mange undersøkelser på forhånd.  Dyktige og seriøse oppdrettere har vært til stor hjelp.  Jeg kan ikke alt, vet ikke alt, så derfor er det topp å kunne få lære litt av andres erfaringer.  Tar med meg det meste.  Tiden vil vise om jeg må tar det i bruk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar